Najlepszy moment na NAPRAWĘ SERCA! Z racji tego dajemy NIESAMOWITE -50% na nasze produkty

§1 Postanowienia ogólne

  1. Niniejsza Polityka zwrotów określa zasady dotyczące odstąpienia od umowy oraz procedurę reklamacji w związku z zakupem produktów cyfrowych oferowanych przez Nexory, dostępnych na stronie nexory.pl.
  2. Sprzedawcą eBooka jest osoba fizyczna prowadząca działalność nierejestrowaną, zwana dalej Sprzedawcą.
  3. Kontakt ze Sprzedawcą możliwy jest pod adresem e-mail: nexory@o2.pl

§2 Charakter produktu

  1. Przedmiotem sprzedaży są produkty cyfrowe (eBooki) dostarczane w formacie PDF drogą elektroniczną – na adres e-mail Kupującego, niezwłocznie po dokonaniu płatności
  2. Produkt cyfrowy nie jest dostarczany w formie fizycznej (drukowanej).
  3. Dostawa produktu następuje natychmiast po zaksięgowaniu płatności.

§3 Brak możliwości zwrotu

  1. Zgodnie z art. 38 pkt 13 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadku umowy dotyczącej dostarczania treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeśli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  2. Zakup eBooka oznacza zgodę Kupującego na rozpoczęcie świadczenia (czyli dostarczenie pliku PDF) przed upływem 14-dniowego terminu odstąpienia od umowy.
  3. Po dokonaniu zakupu i otrzymaniu pliku Kupujący traci prawo do odstąpienia od umowy i nie może żądać zwrotu środków.

§4 Reklamacje

  1. Kupujący ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku problemów technicznych z dostarczeniem pliku lub jego otwarciem.
  2. Reklamację należy złożyć drogą mailową na adres nexory@o2.pl
  3. , podając imię, adres e-mail oraz opis problemu.
  4. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie do 14 dni roboczych od dnia jej otrzymania.
  5. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Sprzedawca ponownie prześle eBook lub zapewni inny sposób dostępu do zakupionego produktu.

§5 Odpowiedzialność

  1. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędne podanie adresu e-mail przez Kupującego ani za problemy wynikające z indywidualnych ustawień skrzynki pocztowej (np. filtr spamu, ograniczenia pojemności).
  2. Kupujący zobowiązuje się do sprawdzenia poprawności wprowadzonych danych podczas składania zamówienia.

§6 Postanowienia końcowe

  1. Niniejsza Polityka zwrotów obowiązuje od dnia jej publikacji na stronie nexory.pl.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Polityce zwrotów, przy czym zmiany nie będą dotyczyły zamówień zrealizowanych przed ich wprowadzeniem.
  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym dokumentem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.